Mogelijkheden online adverteren
Inkopen op de online kanalen van de NPO kan via Ster op verschillende manieren: inzetten op het gehele Ster-netwerk (RON, Run of Network) of gericht op een specifiekere selectie (ROS, Run of Specifics). Wanneer er wordt gekozen voor ROS, kan je kiezen voor een bepaalde context, programma, website, app of device. De context wordt op basis van de inhoud van een aflevering of tekst op een pagina bepaald. Lees hier meer over deze contextual targeting.
DISPLAY/banner-advertenties
Banners worden op sites vertoond. We bieden onze klanten exclusieve zichtbaarheid door slechts één banner op een pagina te tonen. Deze aanpak leidt tot een hogere acceptatie van online reclame, een hoge viewability van de banners en meer impact voor je campagne. Voor nog meer impact van je online campagne biedt Ster ook de optie om interactieve banners in te zetten. Zie een voorbeeld hieronder aan de rechterzijde.
VIDEO-advertenties
Voor video bieden we non-skippable pre-rolls, videoadvertenties die niet kunnen worden overgeslagen, aan van verschillende lengtes met een maximale lengte van 36 seconden. Ster hanteert een maximum van twee pre-rolls voor online video’s. Dit omdat we de kijker een optimale kijkervaring willen bieden en maximale impact van de online video’s willen garanderen. Het leidt tot een hoog uitkijkpercentage wat zorgt voor meer impact voor jouw campagne. Zie hieronder een voorbeeld van een video-advertentie.