Je product verkopen aan gezinnen? Dat is het doel van menig merk. Hoe zorg je ervoor dat jouw product eruit springt en in huishoudens terechtkomt? In deze whitepaper vind je waardevolle inzichten en relevante tips.
Je product verkopen aan gezinnen? Dat is het doel van menig merk. Hoe zorg je ervoor dat jouw product eruit springt en in huishoudens terechtkomt? In deze whitepaper vind je waardevolle inzichten en relevante tips.
Wij zochten het voor je uit! In onze whitepaper Gezinsaankopen: wie bepaalt? formuleren we alle aandachtspunten en zoomen we in op het aankoopproces, de creatie en de media-inzet. Op wie binnen het gezin kan je je het beste richten? Wat vinden gezinsleden belangrijk in een commercial? En hoe en waar kan je ze het beste bereiken? Download de whitepaper hieronder en lees er alles over!
De whitepaper is interessant voor alle merken en in het bijzonder voor merken die een gezinsproduct onder de aandacht willen brengen, die zich richten op de doelgroep boodschappers met kind of die voorheen vaak rondom de Zapp(elin)-programmering zichtbaar waren.
Benieuwd naar onze bevindingen? Vul het aanmeldformulier hieronder in om de whitepaper 'Gezinsaankopen: wie bepaalt?' kosteloos te downloaden. We sturen je het onderzoek per e-mail toe.