De online reclamemarkt heeft te maken met consumenten die pleiten voor privacy en browsers die daardoor het gebruik van advertentiecookies inperken. Betekent het verlies van deze cookies ook een verlies in effectiviteit?
De online reclamemarkt heeft te maken met consumenten die pleiten voor privacy en browsers die daardoor het gebruik van advertentiecookies inperken. Betekent het verlies van deze cookies ook een verlies in effectiviteit?
Wij zochten het voor je uit! Aan de hand van een aantal display- en videocampagnes onderzochten we het verschil in effectiviteit tussen campagnes die zijn ingezet mét en zonder advertentiecookies. In het volledige artikel duiken we in campagneresultaten van onder meer American Express, Eliza Was Here, Etos, Renault, Krant.nl en Exterioo Tuinmeubelen. Daarnaast bespreken we een alternatieve manier voor het gericht plaatsen van advertenties zonder het gebruik van persoonsgegevens.
Benieuwd naar onze bevindingen? Vul het aanmeldformulier in om ons onderzoek Een toekomst zonder advertentiecookies? Het kan! kosteloos te downloaden. We sturen je het onderzoek per e-mail toe.
Let op: na het invullen van bovenstaand formulier ontvang je een mail met de vraag je aanvraag te bevestigen. Wanneer je dat hebt gedaan, ontvang je het onderzoek. Vragen over het aanvragen van het onderzoek? Neem contact op met communicatie@ster.nl.
Would you like to receive the whitepaper in English? Please send an e-mail to communicatie@ster.nl with your request and we will send you the English version.