Je reclameomgeving kan grote impact hebben op de effectiviteit van je commercial. Waar moet je rekening mee houden bij het kiezen van deze context? En hoe maak je er vervolgens optimaal gebruik van?
Je reclameomgeving kan grote impact hebben op de effectiviteit van je commercial. Waar moet je rekening mee houden bij het kiezen van deze context? En hoe maak je er vervolgens optimaal gebruik van?
Wij zochten het voor je uit! In onze nieuwe whitepaper De impact van context: profiteer optimaal van de omgeving van je commercial formuleren we vier aandachtspunten. Hoe kan je commercial bijdragen aan je reclameacceptatie en koopintentie? Wat voor effect kan het hebben op merkbekendheid en reclamewaardering? En je imago? Download de whitepaper hieronder en lees er alles over!
Benieuwd naar onze bevindingen? Vul het aanmeldformulier hieronder in om de whitepaper 'De impact van context: profiteer optimaal van de omgeving van je commercial' kosteloos te downloaden. We sturen je het onderzoek per e-mail toe.
Let op: na het invullen van bovenstaand formulier ontvang je een mail met de vraag je aanvraag te bevestigen. Wanneer je dat hebt gedaan, ontvang je het onderzoek. Vragen over het aanvragen van het onderzoek? Neem contact op met communicatie@ster.nl.