Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies
Het mooiste aan de Gouden Loeki is dat het publiek kiest. Het is daarmee de enige reclameprijs die niet door vakgenoten wordt gekozen. Reclame maak je per slot van rekening niet voor de reclamebranche, maar voor het publiek. Onze kerstcommercial heeft, getuige deze nominatie, al de harten veroverd van de mensen. De Gouden Loeki zou de kers op de taart zijn.

Dat we als enige supermarkt zijn genomineerd met een kerstcommercial, maakt ons extra trots. Kerst is de periode van het jaar waarin de competitie het sterkst is. December is dé topmaand. Supermarkten hopen in die speciale maand nog meer klanten te kunnen bedienen. Samen met Wunderman Thompson en onze andere bureaus proberen we mensen te verleiden voor ons te kiezen. Dat doen we al jaren.

PLUS voor vierde keer op een rij in finale

En met succes. Want de afgelopen jaren heeft dat al geleid tot enkele gedenkwaardige commercials, die altijd goed werden gewaardeerd door het publiek. Niet voor niets hoort PLUS voor de vierde keer op rij bij de tien finalisten van de Gouden Loeki. Twee jaar geleden deden we dat bijvoorbeeld met de kerstcommercial van de dochter die kookte in de traditie van haar overleden moeder. Vorig jaar werd het speciaal geschreven lied van Joe Buck ‘The Way You Take Time’ zelfs een hit in Nederland. Was het de Televizierring geweest, dan had PLUS dit jaar de oeuvreprijs gewonnen. Als een beloning voor consistentie in kwaliteit.

Altijd herkenbaar en dichtbij

Onze commercials zijn herkenbaar. De verhalen zijn gebaseerd op momenten in het leven die iedereen weleens meemaakt. Of het nu gaat om kerst in een samengesteld gezin, zorgen voor je eenzame opa of het verbinden van mensen door hen op kerstavond thuis af te zetten, zoals in de genomineerde commercial waarin buschauffeur Mo uiteindelijk aan tafel belandt bij weduwnaar Jacques om daar samen van een diner te genieten. Het bewijst dat PLUS midden in de samenleving staat, dat we begrijpen wat er speelt in het leven van mensen. PLUS staat dichtbij. De verhalen die we maken, zijn emotioneel maar zonder vals sentiment. En goed eten staat altijd centraal.

Mede door deze consistente lijn doet PLUS het al jaren goed. Klanten herkennen zich in de verhalen die we vertellen. Dat wordt gewaardeerd.

Stem nu op Plus!

Het zal jullie daarom ook niet verbazen dat we weer vragen om te stemmen op PLUS. Net als vorig jaar. Het jaar daarvoor. En het jaar dáárvoor. Ook op dat vlak zijn we bijzonder consistent. Dankjewel! Stemmen kan hier!

PLUS & Wunderman Thompson

Heb jij al gestemd?

Tot en met 23 februari kan je stemmen op jouw favoriete commercial! Wie moet er van jou met de felbegeerde prijs vandoor? Breng nu jouw stem uit via www.stergoudenloeki.nl of door te bellen naar 0909-8860. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt op 3 maart bekend gemaakt tijdens een feestelijke uitzending van Omroep Max om 21:35u op NPO 1.

Stem direct!