Bereik miljoenen Nederlanders
Adverteren bij de publieke omroep
Gratis media-advies

Eerste Ster Gouden Loeki-kwartaalwinnaars van 2025 bekend

De eerste kwartaalwinnaars Ster Gouden Loeki van 2025 zijn bekend!  Amazon, Go Türkiye, Hans Anders, ING, Jumbo, Ministerie van Justitie en Veiligheid, Specsavers, Toyota en VVV Texel maken kans op de Ster Gouden Loeki 2025. 

De 10 kwartaalwinnaars van het EERSTE kwartaal van 2025

  • Amazon & adam&eveDDB met 'Moving Day'
  • Go Türkiye met 'Istanbul Vibe'
  • Hans Anders & Vengean met '3 is 1'
  • ING & TBWA\NEBOKO met 'Check Het Gesprek'
  • Jumbo & Hotel L'Amour met 'Boodschappenpakket'
  • Jumbo & Hotel L'Amour met 'Pasen maak je samen'
  • Ministerie van Justitie en Veiligheid & Roorda met 'Vreemd of Verdacht?'
  • Specsavers met 'Out of Order'
  • Toyota & DDB Amsterdam met 'Heimwee'
  • VVV Texel & 1Camera met 'Kom tot rust op Texel'

Wil je de commercials nog eens terugkijken? Dat kan! De spots van het eerste kwartaal staan op onze website.

Meer over de verkiezing van de Ster Gouden Loeki vind je hier of bij de veelgestelde vragen

Hoe werkt de Ster Gouden Loeki?

Elk kwartaal kiest een onafhankelijk publiekspanel van GfK de 10 mooiste, leukste en populairste commercials van dat kwartaal - voor goede doelen zijn dit er 10 per half jaar. Dit levert in totaal 40 kwartaalwinnaars en 20 genomineerde goede doelen op. Deze commercials worden opnieuw aan een onafhankelijk panel van GfK voorgelegd, met als resultaat 10 finalisten voor de Ster Gouden Loeki en 5 finalisten voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen. De winnaars van de Ster Gouden Loeki worden voor 75% bepaald door het publiekspanel en voor 25% door het Nederlands publiek dat ten tijde van de finale kan stemmen op stergoudenloeki.nl.

Meer weten?

Meer weten?

Lisanne Rasing

specialist marketing & communicatie
+31 35 672 56 10 lisanne.rasing@ster.nl

Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul je e-mail in.
Vul je telefoonnummer in.
Vul je voornaam in.
Vul je achternaam in.
Vul een geldig e-mailadres in.