Wat verstaan we onder een calamiteit?
Je kan buiten kantoortijden contact opnemen voor calamiteiten die je als adverteerder raken, zoals een product dat moet worden teruggeroepen vanwege veiligheidsrisico's of het overlijden van een acteur in je commercial. Ook (inter)nationale rampen, terroristische aanslagen of een ongeluk/het overlijden van een prominente Nederlander kunnen onder deze calamiteiten vallen.
Zaken als uitverkochte producten, het omruilen van een spot of het uitzenden van een verkeerde spot die door de klant is opgegeven, vallen niet onder de calamiteiten waarvoor je buiten werktijden kan bellen. In dat geval staan we de eerstvolgende werkdag vanaf 8:30u telefonisch of digitaal voor je klaar. We kunnen dan meteen actie ondernemen om je spot of campagne af te boeken of te wijzigen.
Wat te doen bij een calamiteit?
Op het moment dat er sprake is van een calamiteit waarvoor buiten kantooruren gebeld kan worden, kan je contact opnemen met je accountmanager. Zie hieronder een lijst met de teams en functies. Als je accountmanager zijn/haar telefoon niet beantwoordt, dan kan je contact opnemen met de salesmanager.