Kinderen en jong Nederland, dat is waar NPO 3 zich op richt. NPO Zappelin weet de jongste kijkers te bereiken met programma’s als Bumba, Kindertijd en Pippi Langkous.
Kinderen en jong Nederland, dat is waar NPO 3 zich op richt. NPO Zappelin weet de jongste kijkers te bereiken met programma’s als Bumba, Kindertijd en Pippi Langkous.
Vanwege politieke ontwikkelingen is het sinds 1 januari 2021 niet meer mogelijk om reclame in te kopen rondom de programma’s van Zapp en Zappelin. Er zijn wel mogelijkheden om je via Ster te richten op gezinnen. Neem contact op met ons als je hier meer over wilt weten.
Weten wat je met een campagne bij Ster kunt bereiken? Vul de periode, zender/doelgroep en het budget in en zie direct wat er mogelijk is. Als je wil, kan je het voorstel in je mailbox ontvangen. De prognose is o.b.v. (kijk-/ luistercijfer)data uit 2022.
Basisschoolkinderen kijken graag naar SpangaS, Sinterklaasjournaal, Klokhuis en Het Jeugdjournaal op NPO Zapp. De kinderprogrammering weet 54% van de doelgroep te bereiken. Daarnaast worden ook veel meekijkende ouders en grootouders bereikt. Met elke 10 kinderen die naar Zapp(elin) kijken, worden ook 5 ouders en 4 grootouders bereikt.
Vernieuwend, prikkelend en veel aandacht voor nieuwe media. De programmering voor jongeren en jongvolwassenen, vanaf 19:30 uur op NPO 3, weet de kijkers van 18 tot 35 jaar succesvol te bereiken. Ondanks dat de doelgroep veel gebruik maakt van online devices, kijkt bijna 60% lineair tv. Jongeren en jongvolwassenen kijken graag naar 3 op reis, Spuiten & Slikken, First Dates Broodje gezond en natuurlijk naar Hunted.
Neem direct contact op voor alle mogelijkheden!